مقالات شطرنج

کلاس آموزش حرفه ای شطرنج در شهر مشهد

 

شطرنج از دیرباز تا کنون مورد علاقه ی اغلب مردم بوده است و امروزه همه سنین مشغول انجام این بازی هستند چه کودکان و چه کهنسالان. این بازی فکری پر طرفدار،مزایای فراوانی برای ما به همراه دارد که در ادامه  با آنها آشنا خواهیم شد.کلاس های آموزش حرفه ای شطرنج شهر مشهد میتوانند به شما کمک کنند تا به یک شطرنج باز درجه یک تبدیل شوید و در مسابقات حضور پیدا کنید،از شما میخواهیم تا در انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آموزش اینترنتی شطرنج حرفه ای در مدرسه شطرنج در مشهد

 

فواید کلاس های آموزشی شطرنج

کلاس های آموزش مجازی شطرنج به شما کمک می کنند تا با اصول پایه و نهادین آن آشنا شوید، مربیان شما را با تاکتیک ها و استراتژی های این بازی آشنا می کنند و رموز یک برد نفس گیر را به شما یاد می دهند در این کلاس ها نکته برداری می تواند کمک فراوانی کند زیرا تمرین و تکرار از شما یک بازیکن  قوی میسازد. نا گفته نماند مربی باید حرفه ای و فعال باشد اگر مربی شما به قدر کافی باکفایت و کاربلد نباشد شما از بازی دلزده شده و میل به ادامه ی آن را از دست خواهید داد پس به شما پیشنهاد می کنیم پس از تحقیق فراوان ، آموزشگاه خود را انتخاب کنید.

مزایای شطرنج برای بدن و ذهن ما

بازی شطرنج مغز را تقویت و ذهن را باز می کند قدرت تفکر را پرورش می دهد و هر دو نیم کره ی مغز را فعال می کند، برای کودکان بهترین گزینه می باشد چراکه  روانخوانی و ریاضیات آنها را تقویت می کند و با تحرکی که به ذهن می دهد سبب افزایش هوش می شود .در بزرگسالان نیز از آلزایمر و زوال عقل جلوگیری می کند و باعث  می شود افراد مسائل مربوط به زندگی روزمره را بهتر حل کنند و با دقت جلو بروند همچنین اعتماد به نفس را افزایش داده و عملکرد فرد در اجتماع را بهتر می کند .شطرنج فواید بسیاری دارد که به مرور قابل مشاهده هستند.ما می توانیم شما را با بهترین مربیان آشنا کنیم تا در این زمینه به اوج پیشرفت برسید.


جهت مشاهده جدیدترین »»  مطالب آموزشی شطرنج ««  کلیک کنید


بهترین مربیان شطرنج چگونه هستند

بهترین مربیان شطرنج مشهد باید مسؤلیت پذیر و جدی در یادگیری هنرجو های خود باشند اصول و قوانین بازی را به طور کامل از بر باشند و تاکتیک های خاص هر مهره را برای هنرجو شرح دهند و اصول پیروزی را بیاموزند. یک مربی واقعی شطرنج هرگز عصبی و یا پرخاشگر نیست چرا که این بازی نیازمند آرامش و تمرکز می باشد و یک فرد شتاب زده و عصبی هرگز نمی تواند در این راستا پیروز شود پس حفظ آرامش در این مرحله بسیار مهم است زیرا فردی که آرامش روانی ندارد نمی تواند مهره ها را به درستی و با تفکر صحیح جا به جا کند. ما میتوانیم شما را با کلاس های شطرنج درجه یک آشنا کنیم کافی است به ما اعتماد کنید و دیگر نگران هیچ چیز نباشید.

سخن آخر

همانطور که بارها گفتیم ورزش شطرنج برای بیماری های روانی فکری جسمی نیز مناسب می باشد. حتی افرادی که دارای بیماری های همچون اسکیزوفرنی می باشند می توانند این بازی را فرا بگیرند اتفاقا روند بهبود آنها را نیز جلو می اندازد چرا که مستقیما با مغز در ارتباط است و میتوان آن را یک ورزش ذهنی نام نهاد.بزرگ ترین شطرنج باز های دنیا اکثرا از لحاظ اجتماعی دارای جایگاه خوبی می باشند و بقول معروف فکرشان خوب کار می کند چرا که در مراحل مختلف زندگی محتاط عمل می کنند و با فکر جلو می روند، شطرنج می تواند تفریح سالمی برای همه باشد و عطش پیروزی را در افراد زنده می کند، آموزشگاه ما می تواند شما را به یک حرفه ای تبدیل کند، از همراهی شما بسیار متشکریم.

——————————————————————-

لینک های مفید و ضروری شما در این مقاله : 

آموزش کامل بازی شطرنج (کاملا رایگان، 100% تضمینی)

  فیلم آموزش شطرنج رایگان برای کودکان

 بهترین کلاس آموزش شطرنج کودکان و نوجوانان در مشهد در سال 1400

——————————————————————-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا