کلاس های آموزش شطرنج مشهد

کلاس های آموزش شطرنج در باشگاه شطرنج ایران 

باشگاه شطرنج ایران با توجه به استقبال شطرنج دوستان عزیز، از سال ۱۳۸۷ کلاس های حضوری خود را در شهر مشهد به صورت عمومی و خصوصی برگزار می کند و این مدرسه با کمک مربیان و اساتید توانمند خود ( جهت مشاهده مربیان باشگاه کلیک نماید ) توانسته طی این سالها در جنبه قهرمانی و همگانی در رشته شطرنج یکی از اولین ها و بهترین ها در کشور باشد.

مدرسه شطرنج مشهد با بهره گیری از متدهای متنوع، به روز و کاربرپسند، جلسات و دوره های آموزشی مناسبی را در قالب آموزش حضوری و مجازی شطرنج، به صورت تدریس عمومی و خصوصی شطرنج تشکیل می دهد.

این کلاس ها در سطوح آمادگی، مقدماتی، متوسطه، پیشرفته، حرفه ای و قهرمانی زیر نظر مربیان متخصص دایر می باشد و هنرجو بعد از پایان هر کدام از این سطوح می تواند گواهینامه پایان دوره مربوطه را ( جهت مشاهده گواهینامه کلیک نمایید ) دریافت نماید.

معرفی کلاس های آموزشی شطرنج در شطرنج ایران

 کلاس های شطرنج ( دوره های آموزشی )  در مدرسه شطرنج به صورت ترمیک به شرح ذیل برگزار می شود:

معرفی کلاس های اموزشی باشگاه شطرنج ایران

تردیدی نیست که برای رسیدن به موفقیت، زمان نیز از پارامترهای مهم محسوب میشود. تدریس خصوصی شطرنج سریعتر شطرنجباز را در مسیر موفقیت قرار میدهد. 

در کلاس شطرنج به صورت خصوصی، تمامِ وقتِ کلاس مختص به یک شطرنجباز است و بازدهی بیشتری نسبت به کلاس های دیگر دارد. 

یک استاد مشخص با توجه به تعیین سطح قبلی که از فرد میشود، برای وی انتخاب شده و بنا به تشخیص استاد و مدرسه شطرنج در هر زمان که پیشرفت لازم صورت گرفت، استاد بالاتری برای وی در نظر گرفته میشود. شطرنجباز و استاد همواره با یکدیگر در ارتباط هستند ( به صورت تلفنی، در بازی های آنلاین، مسابقات، به صورت مجازی و …). 

در کلاس های عمومی رقابت بین  دانش آموختگان محترم بیشتر است و شطرنجبازان می توانند علاوه بر یادگیری و آموزش شطرنج، بازی و رقابت را به صورت تیمی و گروهی فراگیرند.

کلاس های شطرنج متعددی برگزار می شود که بیشتر جنبه سرگرمی و تفریحی را دارند؛ اما اگر میخواهید در شطرنج به پیشرفت چشمگیری برسید و به قهرمانی و موفقعیت های پی در پی دست یابید، با شرکت در کلاس های آموزشی مدرسه شطرنج مشهد (باشگاه و خانه تخصصی شطرنج) و تمرین مداوم می توانید به اهداف بلند و قهرمانی خود دست یابید؛ چرا که هدف باشگاه شطرنج ایران کشف استعدادهای برتر و حمايت از  شطرنجبازان تا رسيدن به سطوح حرفه ای و قهرمانی است. 
در ضمن هر ۴ جلسه خصوص یک ترم می باشد  و هر ۱۰ جلسه عمومی یک ترم می باشد 
کلاس ها در مدرسه شطرنج مشهد همه روزه از سطح مبتدی تا پیشرفته و حرفه ای در تمام رده های سنی (کودکان و بزرگسالان) بر اساس تعیین سطح از فراگیران برگزار می شود .

برای ثبت نام در بهترین کلاس شطرنج در مشهد می توانید در ایام غیر تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشین و یا هم اکنون ثبت نام و پرداخت ( کلیک کنید )را انجام دهید و منتظر تماس همکاران ما باشید 

محل برگزاری کلاس های آموزشی : مشهد، پنجراه سناباد، روبروی سناباد 37، باشگاه شطرنج ایران

لطفا جهت تعیین سطح و ثبت نام با تلفن باشگاه شطرنج ایران : 05138480570  تماس حاصل فرمایید. 

 برچسب: برگزاری کلاس های شطرنج

دکمه بازگشت به بالا