مقالات شطرنج

بهترین کلاس شطرنج در مشهد

انواع کلاس شطرنج در مشهد یا هر شهر دیگری پیدا می‌شود ولی اگر کسی قصد دارید یک شطرنج‌باز حرفه‌ای شوید که در مسابقات مقام آورده یا نوجوان خود را برای آموزش شطرنج به جایی بسپارید که بتواند پله‌های ترقی را به خوبی طی کند نمی‌تواند در هر کلاسی ثبت‌نام کند. باید به دنبال بهترین کلاس شطرنج در مشهد باشد.

این کلاس شطرنج برای کودکان در مشهد و نوجوانان و بزرگسالان مشهدی و غیرمشهدی است. ولی مشهدی‌های زیادی از طریق باشگاه شطرنج ایران به مقام‌های کشوری و آسیایی رسیده‌اند.

ثبت نام در بهترین کلاس شطرنج در مشهد

اگر قصد دارید خودتان یا فرزندتان را در یک کلاس شطرنج در مشهد ثبت‌نام کنید ما به شما یکی از بهترین‌ کلاس‌های شطرنج ایران را معرفی می‌کنیم. منتها ابتدا به شما فاکتورهای یک کلاس شطرنج خوب را معرفی خواهیم کرد.

دانش و تجربه زیاد مربیان

اگر قصد ثبت نام در بهترین کلاس شطرنج در مشهد را دارید پیش از این کار حتماً باید از میزان دانش و تجربه مربیان باشگاه باخبر شوید. تمام شطرنج‌بازان دارای یک ریت یا رتبه‌بندی هستند که جهانی است. کافی است که پیش از ثبت نام در باشگاه شطرنج در مشهد از مدیر باشگاه بخواهید که ریت مربیان را به شما بدهد و شما در کلاس مربی بالاترین ریت ثبت نام کنید.

باشگاه شطرنج ایران به عنوان بهترین کلاس شطرنج در مشهد دارای مربیانی با بیشترین ریت می‌باشد. مربیانی در این کلاس‌ها هستند که تجربه حضور در مسابقات را دارند و بعضاً دارای مقام در این مسابقات هستند.

اگر در دیگر شهرهای ایران به عنوان مثال تهران، شیراز، اصفهان و … ساکن هستید و نمیدانید چه باشگاه هایی در شهر شما وجود دارد، پیشنهاد میکنیم بهترین مدارس و کلاس های شطرنج در ایران را مشاهده کنید.

فضای آموزشی مناسب و راحت در کلاس شطرنج در مشهد

داشتن فضای آموزشی مناسب و وسیع یکی از نکات مثبت یک آموزشگاه می‌باشد. داشتن تأسیسات مناسب مانند وسایل تهویه هوا، وسایل گرمایشی و سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی، کلاس‌های بزرگ، میزها و صندلی‌های راحت، وسایل کمک آموزشی، فضایی برای استراحت و انتظار همراهان، دسترسی مناسب به دیگر نقاط شهر، دسترسی به وسائط نقلیه مانند اتوبوس‎های درون‌شهری و مترو، داشتن حیاط مناسب، برخوردای از بوفه، پاسخ‌گو بودن مسئول آموزش و ثبت‌نام، جوابگویی تلفنی مناسب، منظم بودن کلاس‌ها و حضور به موقع اساتید.

این‌ها ویژگی‌های یک کلاس شطرنج در مشهد بلکه هر کلاس آموزشی دیگر در هر کجای ایران است. در صورتی‌که قصد ثبت‌نام خود یا فرزند خود را دارید بهترین گزینه برای شما گزینه‌ای است که این ویژگی‌ها را داشته باشد.

برگزاری آنلاین کلاس شطرنج

بهترین باشگاه و کلاس شطرنج در مشهد و بهترین کلاس شطرنج برای کودکان در مشهد یا دیگر شهرها باشگاهی است که در کنار کلاس‌های عمومی، کلاس‌های آنلاین شطرنج هم داشته باشد. این برای افرادی است که از بیماری‌های عمومی مانند کرونا دوری می‌کنند یا نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری حاضر شوند. انتخاب بین دو گزینه کلاس شطرنج به شکل حضوری یا آنلاین یکی از ویژگی‌های یک باشگاه شطرنج خوب است.

با این شرایط شما می‌توانید از خارج مشهد در کلاس‌های شطرنج این باشگاه حاضر شوید. باشگاه شطرنج ایران در شهر مشهد ارائه کننده دوره‌های آنلاین و حضوری در شهر مشهد است. کلاس‌های حضوری شطرنج این باشگاه در شهر مشهد در محل باشگاه واقع در خیابان سناباد، نرسیده به پنجراه سناباد تشکیل می‌شود. ولی شما برای ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین نیازی به حضور در مشهد یا در کلاس ندارید.

البته اگر در شهر مشهد حضور دارید برای درک بهتر مفاهیم و تمرین شطرنج با هم‌دوره‌ای‌ها بهتر است که در کلاس شطرنج حضوری حاضر شوید. در این حالت شما می‌توانید بعد از آموزش تمرین ببینید و کار عملی داشته باشید.  

داشتن بسترهای دیجیتال برای آموزش در کلاس شطرنج در مشهد

اگر به دنبال باشگاه شطرنج مشهد می‌گردد باید بگوییم در باشگاه شطرنج ایران انواع دوره و کلاس شطرنج به شکل دوره‌های ویدئویی در سایت باشگاه شطرنج ایران فروخته می‌شود. این یعنی اگر به هیچ شکل، حضوری و غیرحضوری در کلاس نتوانستید حاضر شوید می‌توانید با خرید این دوره‌ها به آموزش شطرنج بپردازید.

در کل داشتن بسترهای دیجیتال مانند صفحات شبکه‌های اجتماعی و وبسایت برای ارتباط بهتر با جامعه مشتریان و مخاطبان یکی از ویژگی‌های مناسب یک کلاس شطرنج خوب است. در این حالت شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب شیوه آموزش دارید. باشگاه شطرنج ایران واقع در خیابان سناباد شهر مشهد دارای چنین ویژگی‌ای می‌باشد.

این باشگاه با داشتن وبسایت و شبکه‌های اجتماعی فعال که از طریق آن هنرجویان و مشتریان زیادی می‌توانند از آموزش‌های باشگاه استفاده کنند یکی از برترین باشگاه‌ها و کلاس‌های شطرنج در ایران است.

سایت باشگاه شطرنج ایران از قدیمی‌ترین سایت‌ها در حوزه ارائه اطلاعات شطرنجی، مقالات آموزشی، ویدئوی آموزشی و اخبار شطرنجی است که از طریق آن با مخاطبان زیادی در ارتباط است. این سایت نزدیک به یک دهه است که در حوزه شطرنج فعالیت دارد و تقریباً قوی‌ترین سایت در حوزه شطرنج در ایران است.

ضمن آنکه سایت فروشگاهی باشگاه شطرنج ایران امکان خرید ویدئوهای آموزشی شطرنج را برای علاقمندانی که توان یا وقت شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند فراهم کرده است. شما ضمن خرید دوره‌های آنلاین می‌توانید ویدئوهای آموزشی را از سایت فروشگاه اینترنتی شطرنج ایران خریداری کنید.

حتی می‌توانید وسایل لازم برای یادگیری شطرنج مثل صفحه و مهره شطرنج یا ساعت شطرنج و کتاب‌های آموزشی شطرنج و… را از فروشگاه این باشگاه فراهم کنید.

آشنایی با باشگاه شطرنج ایران به عنوان بهترین کلاس شطرنج در مشهد

برای ثبت نام کلاس شطرنج در باشگاه شطرنج ایران باید بدانید که مساحت کل این باشگاه 650 متر مربع است. تعداد کلاس‌های این باشگاه است. این باشگاه در دو طبقه فعالیت می‌کند. بوفه و کافی شاپ در این باشگاه شطرنج وجود دارد که برای هنرجویان و افراد در انتظار خوراکی و نوشیدنی سرو می‌کند.  

شما می‌توانید صفحه و مهره شطرنج را در انواع مختلف طرح دی‎‌جی‌تی DGT، طرح مستر شطرنج، شطرنج شهریار، مهره‌های فانتزی و غیر استاندارد و… از این باشگاه خریداری کنید. ضمن آنکه در هر جای ایران که باشید می‌توانید این محصولات را تلفنی و با واریز کارت به کارت از باشگاه شطرنج ایران خریداری کنید.

تصاویر باشگاه شطرنج ایران

آشنایی با اساتید باشگاه شطرنج ایران

اگر به دنبال یک نمونه خوب کلاس شطرنج در شهر مقدس مشهد هستید بد نیست بدانید که مربیان باشگاه شطرنج ایران چه افرادی هستند.

آشنایی با مدیر باشگاه شطرنج ایران آقای مستر شطرنج

استاد اموزش شطرنج سعید پیرملکی معروف به مستر شطرنج مدیر کلاس‌های شطرنج این باشگاه در مشهد است.

استاد سعید پیرملکی در سال 1387 باشگاه شطرنج ایران را تاسیس کرد و در 15 سال اخیر قهرمانان زیادی را در سطح استانی، کشوری و آسیایی پرورش داده است. ایشان دارای مدرک آموزگار فیده (فدراسیون جهانی شطرنج) و داور فیده می‌باشد و خود عنوان قهرمانی دانشجویان علوم پزشکی کشور را داراست.

از جمله هنرجویان قهرمان ایشان در دو سال اخیر سلما همتیان قهرمان کشور و قهرمان آسیا در سال 1401 (عضو تیم ملی) و اسما حسن‌پور قهرمان کشور در سال 1401 (عضو تیم ملی) و در سال 1402 هنرجویان قهرمان ایشان، سلما همتیان رده زیر ده سال (قهرمان کشور)، اسما حسن‌پور رده زیر 8 سال (قهرمان کشور)، هستی شریف نائب قهرمان کشور در زیر 14 سال، هستند.

استاد پیرملکی یا مستر شطرنج مدیر بهترین کلاس شطرنج در مشهد
استاد پیرملکی در فضای شطرنج ایران به مستر شطرنج شناخته می شود

وی را در شبکه‌های مجازی با نام مستعار مسترشطرنج می‌شناسند. او ویدئوهای زیادی در عرصه آموزش شطرنج تولید و در شبکه‌های اجتماعی با نام مسترشطرنج منتشر کرده است. در حال حاضر مسترشطرنج فرد شناخته شده‌ای بین شطرنج‌بازها و مربیان شطرنج در کل ایران است.  

خاطر نشان می‌شود باشگاه شطرنج ایران در مشهد برگزارکننده دوره‌های زیاد مسابقات شطرنج مشهد می‌باشد. مسابقاتی بین مدارس و باشگاه‌ها.

هزینه کلاس شطرنج در مشهد

برای اطلاع از هزینه کلاس های شطرنج در مشهد به دفتر باشگاه شطرنج ایران واقع در پنجراه سناباد تماس بگیرید.

عضویت در شبکه‌های اجتماعی باشگاه شطرنج ایران

برای عضویت در شبکه‌های اجتماعی باشگاه شطرنج ایران روی آیکون‌های زیر کلیک کنید.

آپارات شطرنج ایران

‫4 دیدگاه ها

    1. سلام و احترام
      لطفا به دفتر تماس بگیرید
      ۰۵۱-۳۸۴۸۰۵۷۰ (۴ خط)
      ۰۹۱۵۲۴۰۱۵۷۴

  1. آیا امکان درس به صورت خصوصی دونفره در کلاسهای آنلاین وجود دارد ؟

    1. سلام و احترام
      بله با دفتر تماس بگیرید
      ۰۵۱-۳۸۴۸۰۵۷۰ (۴ خط)
      ۰۹۱۵۲۴۰۱۵۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا